Powered By Blogger

Friday, January 28, 2011

Še ena nagrada!

Danes sem bila zelo presenečena - Kirena iz Vsesortarij mi je podelila nagrado Veter v Hrbet! Nisem vedela da kdo iz Slovenije bere moj blog, ki je sicer v angleškem jeziku! Zelo vesela sem te nagrade,ki se mi zdi da ti da krila!!!! Ko nagrado dobiš pa moraš napisati o nagradi na svojem blogu in dodati povezavo do osebe, ki ti jo je podelila. Izbrati 3-5 novih blogov, ki imajo manj kot 100 spremljevalcev ter dodati povezavo. Obvestiti  jih o nagradi na njihovem blogu.
Nagrado torej dajem naprej :

No mislim da sem naredila kar moram! Upam da bodo prejemnice nagrade vesele!

Lep pozdravček vsem ustvarjalkam
Cardarian

5 comments:

  1. Seveda sem vesela :))) Hvala za nagradico! Priznam, da sem prav preko te ngardice odkrila tvoj blog in se bom zagotovo še vrnila. Lepo bodi!

    ReplyDelete
  2. You deserve all the awards you get :-)
    That is if the translator did it's job properly :-)
    Hugs,
    A x

    ReplyDelete
  3. Hvala D., za nagradico, sem je zelo vesela :)).

    Škoda,ker se nisva ponovno srečali zadnjič na delavnici. Nažalost sem bila ta dan že dogovorjena.
    Želim vse dobro hčerki, ti pa hitro kaj lepega ustvari z novimi pripomočki.
    Pozdravček J.

    ReplyDelete
  4. Hvala za nagrado. Si mi polepšala dan.
    Tvoj blog sem odkrila nedolgo nazaj. Všeč so mi tvoji izdelki.

    Vse dobro tebi in tvoji hčerki.

    Papa Kefa

    ReplyDelete
  5. Thanks for the tip on going to antique markets in Paris....it is on my to do list ;)
    How fabulous that you can drive to Budapest whenever your heart desires :)
    As I said it is a lovely city and I would willingly go again...but there are many places to experience and so little time (and money!) with which to do it
    xoxo Sioux

    ReplyDelete